9 клас

Опрацювання тем та виконання домашнього завдання дистанційного навчання на період  12.05. -29.05.2020

9 клас

Історія України

  •      Узагальнення. Тематичне оцінювання «Повсякденне життя та культура України в середині 19  - на початку 20 ст.» Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=393807 ,під час проходження вказуйте прізвище, імя, КЛАС (термін – до 15.05, 17.00, одна спроба)
  •   Практичне заняття «Наш край у другій половині 19- на початку 20 ст. Здійснити віртуальну екскурсію містом Суми, його музеями, використовуючи посилання: 

1)    Віртуальний тур м. Суми та його пам’ятками http://open-ua.com/ua/sumy_region/sumy/ 

2)    Сумський обласний краєзнавчий музей http://museum.sumy.ua/category/ekspoziciya-ta-vistavki/ 

3)    Сумський обласний художній музей ім. Никанора Онацького http://artmuseum.sumy.ua/ 

  •  Узагальнення до курсу.  Посилання на тест з’явиться згодом (Ви також його отримаєте в Google Classroom та Телеграм)
  •   Підсумковий урок. Особливості розвитку українських земель протягом 19-початку 20 століття: злети та падіння. Скласти чек-лист із  пунктів злетів та падінь 19 - початку 20 ст. (на Вашу думку ).

 

Всесвітня України (9 А,В класи)

1)    Тема: НТР зламу 19 – 20 ст. Та її вплив на людину й суспільства. Почитати параграф  33.
i)        Переглянути : https://www.youtube.com/watch?v=XYlirK7cWVE
ii)       https://www.youtube.com/watch?v=f1TasTsD3Xw
 
2)    Узагальнення . Тематичне оцінювання з теми «Розвиток культури і повсякденне життя (кінець 18 – початок 20 століття).Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=898199 , під час проходження вказуйте прізвище, ім’я, КЛАС (термін – до 20.05, 19.00, одна спроба)
 
3)    Узагальнення до курсу. Основні  ідеї, здобутки, виклики «Довгого» 19 століття. Письмово скласти список, який на Вашу думку відображає найбільші досягнення(події, дослідження, відкриття тощо)  19 століття, які змінили в подальшому хід історії.

 


Опрацювання тем та виконання домашнього завдання дистанційного навчання на період  27.04. -11.05.2020
9 клас (історія України)
Нова тема. Повсякденне життя та культура України в середині 19 – на початку 20 ст.
1)Освіта, наука, вплив процесів модернізація на суспільне та повсякденне життя. Опрацювати параграф 30-31.
2) Література, театр і музичне мистецтво. Архітектура та образотворче мистецтво. Опрацювати параграф 32-33.

У цих файлах Ви знайдете візуальні пам’ятки, обов’язкові для запам’ятовування та видатних діячів того часу.
Після опрацювання 2-х вище зазначених тем скласти таблицю:
Галузь культури
Досягнення
Діячі




3. Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел письмово укласти історичний портрет видатного мецената м. Суми Івана Харитоненка.
*Пам’ятка
Як скласти історичний портрет?
1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?
        1.1. Де і коли він народився?
        1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
        1.3. Як формувалися його погляди?
2. Особисті якості й риси характеру.
        2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
        2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність історичного діяча.
        3.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.
        3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?
        3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
        3.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?
        3.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.
        3.6. За що людство пам'ятає цю людину?
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
        4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?
        4.2. Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності? Обґрунтуйте свою позицію.

9 клас (всесвітня історія)
Розвиток культури і повсякденне життя (кінець 18 – початок 20 ст.)
1)  Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Опрацювати параграф № 30
2) Наукові і технічні досягнення. Література і мистецтво. Опрацювати параграф № 31

Після опрацювання параграфів 30-31 – виконати тест за посиланням, зазначаючи ПІП та КЛАС https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=987916


3)               Практичне заняття. Масове виробництво. Зародження масової культури. Опрацювати параграф № 32. Поміркувати над прочитаним та  написати коротке  есе на тему «Масова культура – ознака еволюційного розвитку чи регресу?»

Опрацювання тем та домашнього завдання на період 06.04.2020 – 24.04.2020

Історія України (для 9А,Б,В)
Опрацювати параграфи: 26, 27, 28-29

Письмово:

1) До параграфа 26 : пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=308086
*Виконати тест на сайті join.naurok.ua (код доступу 308086),  (одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).

2) Практична робота (письмово у зошитах, ст. 222-223)

Завдання: 




3) До параграфа 27 :усно відповідати на запитання в кінці параграфу, звернути увагу на всі визначення та дати (вивчити)

4) До параграфа 28-29: пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=288182
*Виконати тест на сайті join.naurok.ua (код доступу 288182),  (одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).

5) Тематичне оцінювання: виконати 2 тести:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=439038
 (одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=426770
(одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).

Всесвітня історія (для 9А,В)

1) Тематичне оцінювання з теми «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.Пробудження Азії.
виконати 2 тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=860262
 (одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=786770
(одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).



2) Опрацювати параграф 29, усно відповідати на запитання в кінці параграфу.
3) Опрацювати параграф 30, усно відповідати на запитання в кінці параграфу.

Всесвітня історія (для 9Б)

Всесвітня історія. 9 Б клас. «Хто працює, той і вчиться! Успіхів! Я сподіваюся, що вам завдання під силу! Якщо виникають питання – я на звязку.  
Дата
Тема
План уроку:
 Відео до уроку
Матеріали до уроку
Матеріали для самоопра-цювання (д/з)
Матеріали для перевірки
ДЗ
14.04
Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.
1.     Китай під владою манжурської династії Опіумні війни в Китаї 6.Рух тайпінів
2.     Економічне проникнення західних держав в Китай
3.     Сунь Ятсен та Синхайська революція
Китай в XIX – начале XX века https://www.youtube.com/watch?v=lhQAHVM-cPY



 Завдання «Розумна сторінка»
Опрацювати с. 151- 155.
Усно відповісти на питання
 І. 1-9 с.155

На платформі Classroom
Завдання «Розумна сторінка»
Виконати письмово.
Надсилати на Classroom (бажано)
До 24.04.2020

          

  




 Завдання для дистанційного навчання під час карантину (13.03.2020-03.04.2020)

9 КЛАС (ІСТОРІЯ УКРАЇНИ)

Тема: Україна початку ХХ століття: перед викликами модернізації

Опрацювати параграфи № 23,24,25

Проглянути:

Наддніпрянщина на початку 20 ст.

Наддніпрянщина на початку 20 ст. (Революція 1905-1907 рр.)

Наддніпрянщина на початку 20 ст.(Столипінська реформа)



Виконати письмово:
    1)  ст. 202 завдання 2,4,
 2)  ст. 208 завдання 5,
       3)  ст. 216  завдання 2,5,6

9 КЛАС (ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ)
Тема: Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. пробудження Азії
Опрацювати параграфи № 25, 26, 27
Проглянути:


Виконати письмово: завдання 2,3 ст. 162.


Комментариев нет:

Отправить комментарий