Опрацювання тем та виконання домашнього завдання дистанційного
навчання на період 12.05. -29.05.2020
9 клас
Історія України
- Узагальнення. Тематичне оцінювання «Повсякденне
життя та культура України в середині 19
- на початку 20 ст.» Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=393807
,під час проходження вказуйте прізвище, ім’я,
КЛАС (термін – до 15.05, 17.00, одна спроба)
- Практичне заняття «Наш край у другій половині 19- на початку 20 ст. Здійснити віртуальну екскурсію містом Суми, його музеями, використовуючи посилання:
1) Віртуальний тур м. Суми та його пам’ятками http://open-ua.com/ua/sumy_region/sumy/
2) Сумський обласний краєзнавчий музей http://museum.sumy.ua/category/ekspoziciya-ta-vistavki/
3) Сумський обласний художній музей ім. Никанора Онацького http://artmuseum.sumy.ua/
- Узагальнення до курсу. Посилання на тест з’явиться згодом (Ви також його отримаєте в Google Classroom та Телеграм)
- Підсумковий урок. Особливості розвитку українських земель протягом 19-початку 20 століття: злети та падіння. Скласти чек-лист із пунктів злетів та падінь 19 - початку 20 ст. (на Вашу думку ).
Всесвітня України (9 А,В класи)
i) Переглянути : https://www.youtube.com/watch?v=XYlirK7cWVE
ii) https://www.youtube.com/watch?v=f1TasTsD3Xw
2) Узагальнення . Тематичне оцінювання з теми «Розвиток культури і повсякденне життя (кінець 18 – початок 20 століття).Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=898199 , під час проходження вказуйте прізвище, ім’я, КЛАС (термін – до 20.05, 19.00, одна спроба)
3) Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «Довгого» 19 століття. Письмово скласти список, який на Вашу думку відображає найбільші досягнення(події, дослідження, відкриття тощо) 19 століття, які змінили в подальшому хід історії.
Опрацювання
тем та виконання домашнього завдання дистанційного навчання на період 27.04. -11.05.2020
9 клас (історія України)
Нова тема. Повсякденне життя та культура України в
середині 19 – на початку 20 ст.
1)Освіта, наука, вплив процесів модернізація на
суспільне та повсякденне життя. Опрацювати
параграф 30-31.
2) Література, театр і музичне мистецтво.
Архітектура та образотворче мистецтво. Опрацювати
параграф 32-33.
У цих файлах Ви
знайдете візуальні пам’ятки, обов’язкові для запам’ятовування та видатних
діячів того часу.
Після опрацювання 2-х вище
зазначених тем скласти таблицю:
Галузь
культури
|
Досягнення
|
Діячі
|
|
|
|
3. Практичне заняття.
На основі аналізу доступних джерел письмово укласти історичний портрет видатного
мецената м. Суми Івана Харитоненка.
*Пам’ятка
Як скласти історичний портрет?
1. Як
відбувалося становлення особистості історичного діяча?
1.1. Де і
коли він народився?
1.2. Де і
в яких умовах жив, зростав, виховувався?
1.3. Як
формувалися його погляди?
2. Особисті
якості й риси характеру.
2.1. Як
особисті якості діяча впливали на його діяльність?
2.2. Які
з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність
історичного діяча.
3.1.
Схарактеризуйте основні справи його життя.
3.2. Які
успіхи й невдачі були в його справах?
3.3. Які
верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
3.4. Хто
був його друзями, а хто ворогами, і чому?
3.5.
Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.
3.6. За
що людство пам'ятає цю людину?
4. Яке ваше
особисте ставлення до історичного діяча?
4.1. Які
почуття викликає у вас його діяльність?
4.2. Як
ви ставитеся до засобів і методів його діяльності? Обґрунтуйте свою позицію.
9 клас (всесвітня історія)
Розвиток
культури і повсякденне життя (кінець 18 – початок 20 ст.)
1) Урізноманітнення
форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Опрацювати параграф № 30
2) Наукові і
технічні досягнення. Література і мистецтво. Опрацювати параграф № 31
Після
опрацювання параграфів 30-31 – виконати тест за посиланням, зазначаючи ПІП та
КЛАС https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=987916
3)
Практичне
заняття. Масове виробництво. Зародження масової культури. Опрацювати параграф № 32. Поміркувати
над прочитаним та написати коротке есе на тему «Масова культура – ознака еволюційного
розвитку чи регресу?»
Опрацювання тем та домашнього завдання на період 06.04.2020 – 24.04.2020
Історія України (для 9А,Б,В)
Опрацювати параграфи: 26, 27, 28-29
Письмово:
1) До параграфа 26 : пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=308086
*Виконати тест на сайті join.naurok.ua (код доступу 308086), (одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).
2) Практична робота (письмово у зошитах, ст. 222-223)
Завдання:
3) До параграфа 27 :усно відповідати на запитання в кінці параграфу, звернути увагу на всі визначення та дати (вивчити)
4) До параграфа 28-29: пройти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=288182
*Виконати тест на сайті join.naurok.ua (код доступу 288182), (одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).
5) Тематичне оцінювання: виконати 2 тести:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=439038
(одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=426770
(одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).
Всесвітня історія (для 9А,В)
1) Тематичне оцінювання з теми «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.Пробудження Азії.виконати 2 тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=860262
(одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=786770
(одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас).
2) Опрацювати параграф 29, усно відповідати на запитання в кінці параграфу.
3) Опрацювати параграф 30, усно відповідати на запитання в кінці параграфу.
Всесвітня історія (для 9Б)
Всесвітня
історія. 9 Б клас. «Хто працює, той і вчиться! Успіхів! Я сподіваюся, що вам завдання під силу! Якщо
виникають питання – я на зв’язку.
|
||||||
Дата
|
Тема
|
План уроку:
|
Відео до уроку
|
Матеріали до уроку
|
Матеріали для самоопра-цювання (д/з)
|
Матеріали для перевірки
ДЗ
|
14.04
|
Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.
|
1.
Китай під владою манжурської династії Опіумні війни в Китаї 6.Рух
тайпінів
2.
Економічне проникнення західних держав в Китай
3.
Сунь Ятсен та Синхайська революція
|
Китай в XIX – начале XX века https://www.youtube.com/watch?v=lhQAHVM-cPY
|
Завдання «Розумна
сторінка»
|
Опрацювати с. 151- 155.
Усно відповісти на питання
І. 1-9 с.155
|
На платформі Classroom
Завдання «Розумна сторінка»
Виконати письмово.
Надсилати на Classroom (бажано)
До 24.04.2020
|
Завдання для дистанційного навчання під час карантину (13.03.2020-03.04.2020)
9 КЛАС (ІСТОРІЯ УКРАЇНИ)
Тема: Україна початку
ХХ століття: перед викликами модернізації
Опрацювати параграфи №
23,24,25
Проглянути:
Повторюємо(Західна
Україна) https://www.youtube.com/watch?v=x9gy7II1y4I&list=PLGi7Trchx5z8SdRkQh9nJ09hXWlWXO2RZ&index=68
Наддніпрянщина на початку 20 ст.
Наддніпрянщина на початку 20 ст.
(Революція 1905-1907 рр.)
Наддніпрянщина на початку 20
ст.(Столипінська реформа)
Виконати
письмово:
1) ст. 202 завдання 2,4,
2) ст. 208 завдання 5,
3) ст. 216
завдання 2,5,6
9 КЛАС (ВСЕСВІТНЯ
ІСТОРІЯ)
Тема: Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ
ст. пробудження Азії
Опрацювати параграфи № 25, 26, 27
Проглянути:
Виконати письмово: завдання 2,3 ст.
162.
Комментариев нет:
Отправить комментарий