Опрацювання тем та виконання домашнього завдання дистанційного
навчання на період 12.05. -29.05.2020
Дорогі 6-класники, 13.05.
на вас чекає тестування
та тематичне оцінювання з розділу «Антична цивілізація та її сусіди». Для високого результату потрібно повторити параграфи № 44-56.
ПОСИЛАННЯ
НА ТЕСТ ВИ ОТРИМАЄТЕ О 8.00 13.05 (в classroom). НА ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ У
ВАС БУДЕ 24 ГОДИНИ. Все вийде,
успіхів!
- · Тема: Велике
переселення народів і падіння Західної Римської імперії як витоки й умови
формування сучасних цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу. Повторити параграфи №
52-54.
Переглянути:
Падіння Західної Римської імперії https://www.youtube.com/watch?v=90rWxu69VmU
Велике переселення народів https://www.youtube.com/watch?v=KGewEt9gCP4
Слов’яни https://www.youtube.com/watch?v=wtHglHBmn4Q
·
Тема.
Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства. Прочитати параграф № 58.
Перегляньте
презентацію Внесок цивілізацій, спробуйте пригадати
діячів, пам’ятки, які будуть зображені на слайді.
·
Тема. Пам’ятки
культури доби Стародавнього світу. Повторити параграфи № 8, 12, 15, 27,38-39,50
Переглянути:
Віртуальний тур Стародавнім Римом: https://www.youtube.com/watch?v=vrIEwjgfbYs&feature=emb_title
https://www.youtube.com/watch?v=btKooS7k3nw
Віртуальний
тур Стародавньою Грецією https://youtu.be/rW3RdNC0qfc
https://youtu.be/-a8cWF-29lI
https://youtu.be/W4zidtrhQRg
Віртуальний тур містом Вавилон https://youtu.be/_EPc6Gn9-zs
Чудеса древньої Месопотамії https://youtu.be/tjMqMskoHrg
- Тема. Значення
давньої історії України як складової світової історії. Опрацювати подані матеріали:Значення Давньої історії України
- Тестування «Витоки європейської та інших сучасних
цивілізацій». Посилання ви отримаєте в Google Classroom.
- Узагальнення до курсу. Письмово скласти список з 5-ти пунктів «Що нового я дізнався/дізналася
з уроків історії у 6 класі…»
Опрацювання тем та виконання домашнього завдання дистанційного
навчання на період 27.04. -11.05.2020
6 клас
1)
Тема.
Як починається історія слов’ян . Походження слов’янських народів. Склавини і
анти на теренах України. Прочитати параграф № 54-55, усно відповідати
на запитання по ходу параграфа та в кінці, зробити висновки.
Переглянути:
2) Практична робота. Як жили предки українського народу – слов’яни. Суспільне
та господарське життя, духовний світ. Опрацювати параграф № 56.
Після уважного
опрацювання параграфа складіть власне висловлювання на тему «Особливості
життя та діяльності слов’ян: давнина та сучасність», де порівняйте
особливості тогочасного та сучасного господарства, побуту тощо.
3) Узагальнення. Тематичне оцінювання з розділу «Антична цивілізація
та її сусіди» Тестове завдання з*явиться
згодом.
Опрацювання тем та домашнього завдання на період 06.04.2020 – 24.04.2020
1) Практична робота. Римське право.
Прочитати: параграф 49.
Письмово виконати завдання на ст. 185:
2) Культура Давнього Риму. Релігія та міфологія Давнього Риму, мистецтво Давнього Риму. Архітектурні пам’ятки
Прочитати: параграф 50.
Переглянути відеоролики про культуру:
Виконати тест на сайті join.naurok.ua (код доступу 705650), термін виконання – до 15.04 (одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас.
3) Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії.
Прочитати: параграф 51
Переглянути відеоролики:
Виконати тест на сайті join.naurok.ua (код доступу 951103), термін виконання – до 15.04 (одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас.
4) Кризові явища в Римській імперії та її поділ. Імператор Константин.
Прочитати: параграф 52
5) Падіння Західної Римської імперії. Розпад Римської імперії. Велике переселення народів.
Прочитати: параграф 53
Виконати тест на сайті join.naurok.ua (код доступу 687175), Термін виконання – до 24.04 (одна спроба) під час проходження вказуйте прізвище, ім’я та клас.
Завдання для дистанційного навчання під час карантину
(13.03.2020-03.04.2020)
6 клас
Тема: Давній Рим
Прочитати параграфи № 44-45,
46,47,48
Проглянути:
https://www.youtube.com/watch?v=-8YbmlBgaok
Виконати письмово:
1)
ст.170, завдання 2,3 («Знаю нове»)
2)
ст. 173 завдання 3,4 («Знаю нове»)
3)
до параграфа № 47 – скласти опис
діяльності Юлія Цезаря.
4)
ст.183, завдання 1 («Знаю нове»), завдання
3 («Мислю творчо»)
Комментариев нет:
Отправить комментарий